ascunde

ascunde sub covor colbul, doar tot e praf sub covor ... doseste intr-un colt vise, doar sunt prea usoare sa le faci si dupa ce le faci te vei plictisi fara vise ... intrebare ... inghite fiecare intrebare inainte de a-i incerca vreun raspuns, si asa totul e relativ ... intrebare ... ascunde raul, ascunde-l adanc intr-un ungher de ficat, va iesi el candva afara pe alta cale, nu prin minte ... intrebare ... si eu am facut asa, si eu am scris, si eu m-am gandit, si eu si ce daca ...
ascunde-ma de mine si arata-mi pe maine ... ascund totul intr-o plasa de ganduri, fina, din picaturi de ploaie ce intra in ochi si orbesc, deformeaza ... am uitat de azi, visam la ieri, uit de ieri visand de maine ... poate, daca ... nu ... in nici un caz ... ascunde tot, vrei sa vada ... intrebare ... vrei sa vezi ... intrebare ... ce mai inseamna si a vrea ... intrebare ... sa doresti prea mult, exagerat, sa traiesti respirand visul in minte, fara sa i-l soptesti ... sa traiesti visand in minte ... intrebari, ganduri ... sa le ascund repede, poate ... nu ... nici apa rece ... soare ... altii ... ascunde ... doar tu ... ascunde-te ... doar eu ... nici asa ... nu ... ascunde ...

Niciun comentariu: